18 mei 2026, 9u10
Op 12 mei trokken de leerlingen van het 5de leerjaar samen met de bewoners van WZC Ten Kerselaere het bos in voor een hartverwarmende lentewandeling. De natuur vormde de perfecte brug tussen de generaties. Samen gingen jong en oud op zoek naar al het moois dat de natuur te bieden heeft. Het werd een dag vol waardevolle verbinding, waarbij de bewoners van het woonzorgcentrum zichtbaar genoten van het gezelschap.
Op het einde gaven onze leerlingen een zelfgemaakt kaartje af om de bewoners te bedanken voor deze fijne namiddag. Alleen maar blije en dankbare gezichten!!









